Hantera småföretagsverksamhet med GreenRope
GreenRope är en omfattande svit av affärsverktyg som fokuserar på kundrelationshantering (CRM). Detta webbaserade system inkluderar ett brett utbud av olika verktyg som täcker allt från projektledning till innehållshantering, sociala medier, projektledning och anställd produktivitet. Trots att det har ett antal applikationer är det bäst lämpat för små till medelstora företag.
Ett brett utbud av verktyg
GreenRope har ett antal olika affärsapplikationer, alla hanterade från en enda instrumentpanel. Även om den har en bred variation av funktioner är instrumentpanelen fortfarande tydlig och visuellt tilltalande, med funktioner listade i en serie flikade menyer. Från huvudskärmen kan du gå till din kalender, nyhetsflöde eller andra rapporter; du kan också klicka på en av de huvudsakliga ikonerna för att hantera andra verktyg. Du kan anpassa utseendet på den här menyn till viss grad, även om anpassningsfunktionerna mestadels är ytliga. Från menyerna kan du hantera kontakter, ställa in automatiserade marknadsföringsverktyg, poängsätta leads och mer. Du kan importera kontakter från andra applikationer; den här programvaran har stark integration med andra populära e-post-, kalender-, analys- och affärsprogram. De olika prissättningsplanerna delar sina funktioner men varierar i antalet kontakter som var och en stöder.
Enkel men kraftfull CRM-verktyg
GreenRope erbjuder mångsidig CRM-funktionalitet samtidigt som den förblir visuellt enkel och lätt att använda. Dess kontaktbegränsningar kan göra den mindre användbar för större företag.